Monday, October 22, 2012

Anak Kurang Selera Makan?

Ibu mana yang tak susah hati bila tengok anak taknak makan, tak aktif, selalu sembelit & kurang sihat. Selera makan budak2 sekarang sering bertukar2 & selalunya menu yang kurang sihat like fastfood & manisan..sampai pening kita sebagai ibu bapa kan? (saya pon mengalaminya,hehe) Sebab bila pemakanan tak sihat, bukan berat je tak naik2, badan pon lemah, senang selesema & demam. Adakah Mealshake dapat membantu? 

Mealshake mengandungi kesemua vitamin dan mineral serta protein, termasuk vitamin B dan zinc lengkap yang menjana selera makan kanak-kanak.  Amat sesuai untuk anak-anak yang aktif, memilih makan, kurang selera makan, sibuk beraktiviti dan yang memerlukan sokongan untuk menguatkan imuniti. Rasanya pon sedap!

Saya kongsikan testimoni mereka yang berpuas hati :
Testimoni 1
Testimoni 2
Testimoni 3

Sebagai tambahan boleh Add-On Omega Guard, (minyak ikan terbaik, bebas bahan kimia, ada semua DHA & EPA & ALA) untuk antibodi & perkembangan otak.
orang dewasa pon boleh makan supplement ni
Insya-Allah, kita berusaha memberikan yang terbaik untuk anak-anak kita, semoga usaha kita diberkati-Nya. Jangan pula kerana si Ibu pentingkan sebuah handbag, atau si Ayah utamakan sepasang kasut sukan, kesihatan Si Manja kita terabai. 
Anda boleh dapatkan khidmat nasihat percuma untuk kesihatan anak2 dengan pembelian dari saya, hubungi :
SMS/Call : 017 2740947
FB : Miemy Amin
Email : Miemy@live.com









No comments:

Post a Comment